Je bezoekt onze webshop met een verouderde browser. You are visiting our site with an outdated browser, waardoor de webshop mogelijk niet optimaal functioneert. We adviseren om gebruik te maken van een andere browser.
bestellen en bezorgen

Bestellen

  • Kies jouw gewenste items en laat ze snel bezorgen.

Levertijd

  • Voor 17:00uur besteld? Morgen in huis;
  • Tegen een kleine vergoeding ook avondlevering mogelijk.

Bezorging

  • Gratis verzending vanaf € 50,-;
  • Weekend en avond levering mogelijk;
  • Kies zelf je gewenste bezorgdag.

Ophalen mogelijk

  • Kies bij de bezorgmethode "ophalen in showroom" en indien het product op voorraad is, kan je direct je bestelling ophalen.

Voorraad

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Wanneer je op een productpagina bent, kan je duidelijk zien of jouw gewenste product op voorraad is. Indien het product op voorraad is, staat er direct bij vermeld hoe snel je het product in huis kan hebben. In de meeste gevallen geldt: Voor 17:00 besteld, de volgende dag in huis (m.u.v. zondag). Grotere meubels bezorgen wij met onze partij Dynalogics. In dit geval is de levertijd 1-4 dagen, maar altijd op een werkdag naar keuze. Indien een product niet op voorraad is, maar wel door ons al in bestelling is bij de leverancier, dan staat de datum vermeld waarop wij de producten in ons magazijn verwachten. Deze datum wordt real time aangepast. Indien een product niet op voorraad is en ook niet door ons al in bestelling genomen, dan vermelden wij de normale levertijd van het moment dat wij de bestelling plaatsen bij onze leverancier, tot dat wij het in ons magazijn binnen gaan krijgen. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.

Mijn gewenste product is niet op voorraad, wat nu?
Als het product niet op voorraad is, staat er bij het product een verwachtte levertijd of specifieke leverdatum aangegeven. Deze leverdatum is real time en up-to-date. Indien door onvoorziene omstandigheden de levering vertraagd is, wordt dit direct op onze website zichtbaar.

Wat betekent een datum of weekindicatie bij een product dat niet op voorraad is?
Als er een leverdatum vermeld staat bij het desbetreffende product, dan betekent dit dat het product in bestelling is en dat wij het rond die datum in ons magazijn verwachten. Staat er een tijdsindicatie van een aantal dagen of weken? Dan is het product op dit moment niet in bestelling, maar gaan wij dit direct doen, nadat we je bestelling binnen hebben gekregen. De levertijd is dan het aantal dagen of weken wat vermeld staat bij het product. Zodra wij het product ontvangen hebben, brengen wij je op de hoogte per mail en zullen wij ervoor zorgen dat het product zo snel mogelijk bij je is.


Betalen

Hoe kan ik betalen?
Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank)
  • Creditcard (Mastercard, VISA, American Express)
  • PayPal
  • Achteraf betalen met AfterPay (Afterpay wordt vanaf 4 oktober 2022 Riverty)
  • Apple pay
  • Bankoverschrijving

Bezorgopties

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen boven de € 50,- worden gratis bezorgd in Nederland en België. Heeft je bestelling een waarde van minder dan € 50,- dan rekenen wij €3,95 verzendkosten. Voor overige Europese landen hanteren wij een toeslag. Informeer naar deze kosten bij onze klantenservice.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Artikelen die op voorraad zijn en vóór 17:00 besteld zijn, worden de volgende dag geleverd. Indien een artikel niet voorradig is bedraagt de levertijd +/- 2 weken na bestelling. Wanneer je meerdere artikelen in een keer bestelt wordt de levertijd van jouw hele bestelling gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Kan ik een gewenste bezorgdag kiezen?
Ja zeker, je kunt een bezorgdag kiezen indien een product bij ons op voorraad is of als een product niet op voorraad is, maar er al wel datum bekend is dat wij het product weer op voorraad krijgen. Dit is te zien aan een leverdatum op de productpagina.

In beide gevallen kun je bij het afrekenen een gewenste bezorgdatum kiezen.

Indien het product niet op voorraad is en er is ook nog geen datum bekend dat het product weer bij ons binnenkomt, dan wordt de geschatte levertijd weergegeven bij het product. Je kunt dan eventueel in het opmerkingenveld bij het afrekenen je voorkeur voor leverdag aan ons doorgeven.

Let op: onze producten worden standaard geleverd met PostNL, tenzij het product te groot is. Heb je het bezorgmoment gemist, dan krijg je daar geen bericht meer van in de brievenbus. Vanaf 1 juli 2022 informeert PostNL je digitaal waar je pakket is bezorgd: bij de buren of bij een PostNL-punt. Deze berichtgeving ontvang je op het e-mailadres dat je bij de bestelling hebt doorgegeven. Online kan je ook je bezorgmoment wijzigen en je bezorgvoorkeuren doorgeven. Het is daarom handig om een persoonlijk PostNL-account aan te maken. Daarmee kan je je pakket altijd volgen, ook in de PostNL-app.

Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wanneer je meerdere producten tegelijk bestelt met verschillende levertijden zullen wij proberen de bestelling in één keer te bezorgen. Dat betekent dat we de langste levertijd zullen aanhouden. Wil je toch graag een (aantal) product(en) eerder ontvangen? Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!

Wanneer wordt mijn meubel geleverd wanneer er een levertijd staat vermeld van 1-4 dagen?
Bij leveringen van grotere meubelen maken wij gebruik van meubeltransporteur Dynalogic. Dynalogic levert de meubels met veel plezier bij jou in huis, zodat je snel gebruik kan maken van je mooie meubel(s). Jouw bestelling wordt standaard kosteloos geleverd op maandag t/m vrijdag tussen 08:00-22:00 uur (m.u.v. de Waddeneilanden) op de dag naar keuze. De avond voor levering sturen zij jou per e-mail een tijdvak van 4 uur toe. Op de dag van levering krijg je 30 - 60 minuten van tevoren een SMS of e-mail, zodat je niet de gehele dag thuis hoeft te blijven. Wil je zelf voor een tijdvak/avond/zaterdag of aanvullende dienst kiezen, dan kan je het beste even contact met ons opnemen, zodat we de mogelijkheden met je kunnen bespreken.


Bestelling ophalen?

Wil je je nieuwe product direct in huis hebben? De meeste producten hebben we op voorraad, deze halen we graag voor je uit ons magazijn. Je kan online alvast je bestelling plaatsen en als bezorgmethode 'Ophalen in de Showroom' aanvinken. Wij zullen je een bericht sturen zodra je bestelling klaar staat om opgehaald te worden. Ook kan je bij ons in de showroom met PIN of contant betalen. 

Onze showroom met magazijn is gevestigd in Almere aan de Vlotbrugweg 9.

Voorraad

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Wanneer je op een productpagina bent, kan je duidelijk zien of jouw gewenste product op voorraad is. Indien het product op voorraad is, staat er direct bij vermeld hoe snel je het product in huis kan hebben. In de meeste gevallen geldt: Voor 17:00 besteld, de volgende dag in huis (m.u.v. zondag). Grotere meubels bezorgen wij met onze partij Dynalogics. In dit geval is de levertijd 1-4 dagen, maar altijd op een werkdag naar keuze. Indien een product niet op voorraad is, maar wel door ons al in bestelling is bij de leverancier, dan staat de datum vermeld waarop wij de producten in ons magazijn verwachten. Deze datum wordt real time aangepast. Indien een product niet op voorraad is en ook niet door ons al in bestelling genomen, dan vermelden wij de normale levertijd van het moment dat wij de bestelling plaatsen bij onze leverancier, tot dat wij het in ons magazijn binnen gaan krijgen. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.
Mijn gewenste product is niet op voorraad, wat nu?
Als het product niet op voorraad is, staat er bij het product een verwachtte levertijd of specifieke leverdatum aangegeven. Deze leverdatum is real time en up-to-date. Indien door onvoorziene omstandigheden de levering vertraagd is, wordt dit direct op onze website zichtbaar.
Wat betekent een datum of weekindicatie bij een product dat niet op voorraad is?
Als er een leverdatum vermeld staat bij het desbetreffende product, dan betekent dit dat het product in bestelling is en dat wij het rond die datum in ons magazijn verwachten. Staat er een tijdsindicatie van een aantal dagen of weken? Dan is het product op dit moment niet in bestelling, maar gaan wij dit direct doen, nadat we je bestelling binnen hebben gekregen. De levertijd is dan het aantal dagen of weken wat vermeld staat bij het product. Zodra wij het product ontvangen hebben, brengen wij je op de hoogte per mail en zullen wij ervoor zorgen dat het product zo snel mogelijk bij je is.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, bunq, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbank)
  • Creditcard (Mastercard, VISA, American Express)
  • PayPal
  • Achteraf betalen met AfterPay (Afterpay wordt vanaf 4 oktober 2022 Riverty)
  • Apple pay
  • Bankoverschrijving

Bezorgopties

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen boven de € 50,- worden gratis bezorgd in Nederland en België. Heeft je bestelling een waarde van minder dan € 50,- dan rekenen wij €3,95 verzendkosten. Voor overige Europese landen hanteren wij een toeslag. Informeer naar deze kosten bij onze klantenservice.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
Artikelen die op voorraad zijn en vóór 17:00 besteld zijn, worden de volgende dag geleverd. Indien een artikel niet voorradig is bedraagt de levertijd +/- 2 weken na bestelling. Wanneer je meerdere artikelen in een keer bestelt wordt de levertijd van jouw hele bestelling gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Kan ik een gewenste bezorgdag kiezen?

Ja zeker, je kunt een bezorgdag kiezen indien een product bij ons op voorraad is of als een product niet op voorraad is, maar er al wel datum bekend is dat wij het product weer op voorraad krijgen. Dit is te zien aan een leverdatum op de productpagina.

In beide gevallen kun je bij het afrekenen een gewenste bezorgdatum kiezen.

Indien het product niet op voorraad is en er is ook nog geen datum bekend dat het product weer bij ons binnenkomt, dan wordt de geschatte levertijd weergegeven bij het product. Je kunt dan eventueel in het opmerkingenveld bij het afrekenen je voorkeur voor leverdag aan ons doorgeven.

Let op: onze producten worden standaard geleverd met PostNL, tenzij het product te groot is. Heb je het bezorgmoment gemist, dan krijg je daar geen bericht meer van in de brievenbus. Vanaf 1 juli 2022 informeert PostNL je digitaal waar je pakket is bezorgd: bij de buren of bij een PostNL-punt. Deze berichtgeving ontvang je op het e-mailadres dat je bij de bestelling hebt doorgegeven. Online kan je ook je bezorgmoment wijzigen en je bezorgvoorkeuren doorgeven. Het is daarom handig om een persoonlijk PostNL-account aan te maken. Daarmee kan je je pakket altijd volgen, ook in de PostNL-app.

Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wanneer je meerdere producten tegelijk bestelt met verschillende levertijden zullen wij proberen de bestelling in één keer te bezorgen. Dat betekent dat we de langste levertijd zullen aanhouden. Wil je toch graag een (aantal) product(en) eerder ontvangen? Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!
Wanneer wordt mijn meubel geleverd wanneer er een levertijd staat vermeld van 1-4 dagen?
Bij leveringen van grotere meubelen maken wij gebruik van meubeltransporteur Dynalogic. Dynalogic levert de meubels met veel plezier bij jou in huis, zodat je snel gebruik kan maken van je mooie meubel(s). Jouw bestelling wordt standaard kosteloos geleverd op maandag t/m vrijdag tussen 08:00-22:00 uur (m.u.v. de Waddeneilanden) op de dag naar keuze. De avond voor levering sturen zij jou per e-mail een tijdvak van 4 uur toe. Op de dag van levering krijg je 30 - 60 minuten van tevoren een SMS of e-mail, zodat je niet de gehele dag thuis hoeft te blijven. Wil je zelf voor een tijdvak/avond/zaterdag of aanvullende dienst kiezen, dan kan je het beste even contact met ons opnemen, zodat we de mogelijkheden met je kunnen bespreken.

Bestelling ophalen?

Wil je je nieuwe product direct in huis hebben? De meeste producten hebben we op voorraad, deze halen we graag voor je uit ons magazijn. Je kan online alvast je bestelling plaatsen en als bezorgmethode 'Ophalen in de Showroom' aanvinken. Wij zullen je een bericht sturen zodra je bestelling klaar staat om opgehaald te worden. Ook kan je bij ons in de showroom met PIN of contant betalen. 

Onze showroom met magazijn is gevestigd in Almere aan de Vlotbrugweg 9.

Scroll to top