Je bezoekt onze webshop met een verouderde browser. You are visiting our site with an outdated browser, waardoor de webshop mogelijk niet optimaal functioneert. We adviseren om gebruik te maken van een andere browser.

Garantie

Heb ik garantie op mijn artikelen?
Voor elk artikel wat jij bij ons aanschaft geldt de wettelijke garantie, dit houdt in dat het artikel in goede staat moet verkeren en het bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Ontvang je van ons een artikel waarbij dit niet het geval is, dan bieden wij jou graag een passende oplossing. Afhankelijk van het door jouw bestelde artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Ik heb mijn meubel(en) niet in goede staat ontvangen, wat moet ik doen?
Wanneer je een beschadigd of kapot meubel hebt ontvangen van ons kan je dit aangeven bij onze klantenservice. In goed overleg met jou besluiten we dan of het artikel gerepareerd of vervangen moet worden. Dit is natuurlijk afhankelijk van de situatie en de ernst van het defect of de beschadiging. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen met je klacht, raden we je aan om een e-mail te sturen naar klantenservice@gewoonstijl.nl met daarin foto's en tekst met uitleg die de schade verduidelijken.

We doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Je kan jouw aankopen binnen 30 dagen, zonder reden van opgaaf bij ons retourneren. Je geld ontvangt je zo snel mogelijk terug op jouw rekening.

Hoe lang duurt de reparatie van mijn artikel?
Gewoonstijl doet haar uiterste best de reparatie van jouw artikel binnen 4 weken te realiseren.

Krijg ik bericht wanneer mijn artikel is gerepareerd?
Ja, zodra jouw artikel klaar is om opnieuw bij je bezorgd te worden dan nemen we contact met jou op om een afspraak voor de levering te maken. 

Scroll to top