All in House textiel vlekkenkit 8 eetkamerstoelen + 5 jaar vlekkenservice
- altijd 30 dagen bedenktijd
- vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis
- kies zelf je gewenste leverdag
Omschrijving: |
Let op!De vlekkenservice geldt alleen als je direct met de aanschaf van jouw nieuwe meubels ook deze All in House verzorgingset hebt besteld. Dit betekent dat de nieuwe meubels en de vlekkenkit met vlekkenservice op dezelfde factuur moeten staan. Je nieuwe meubel(s) gegarandeerd goed beschermen tegen vlekken en vijf jaar lang professionele hulp aan huis in het geval van vlekken en andere problemen? Kies dan voor de All in House service. Belangrijk om te weten: Kies je voor de All in House garantie, dan vervalt je retourrecht na de impregneer behandeling en gaat vanaf dat moment je garantie bij All in House in. Wat is All in House 5 jaar bescherming + vlekvrij garantie op textielMet de aanschaf van de All in House vlekkenservice ben je verzekerd van een goede bescherming van je nieuwe meubel(s) en een professionele service aan huis. Je ontvangt tegelijkertijd met je nieuwe meubel(s) een verzorgingset van All in House waarmee je zelf snel en gemakkelijk je nieuwe zitmeubel kunt beschermen én reinigen. Krijg je de vlek er zelf niet uit met de speciale verzorgingset? Dan wordt de vlek de eerste vijf jaar kosteloos door een meubelspecialist bij jou thuis professioneel verwijderd. Vlekken die onder deze garantie vallen zijn: dranken, voedingsmiddelen, en af- en uitscheiding van mensen of huisdieren. Je hebt geen garantie tegen vlekken die afkomstig zijn van bijtende substanties, zoals bleekmiddel of nagellakremover en verf- en kleurstoffen, denk hierbij aan het afgeven van een spijkerbroek. Hoe werkt het?1. Bestel samen met je nieuwe Gewoonstijl meubel de All in House textiel vlekkenkit mee (beide artikelen moeten op dezelfde factuur staan) Deze set is geschikt voor één rechte bank of voor acht eetkamerstoelen. Bestel je acht eetkamerstoelen? Dan bestel je 1 set mee. 2. Impregneer met de bijgeleverde set zelf snel en gemakkelijk je nieuwe zitmeubel 3. Bewaar het servicebewijs in combinatie met je aankoopbewijs 4. Bij het ontstaan van een vlek probeer deze dan eerst zelf met de bijgeleverde reiniger voorzichtig te verwijderen. Lukt dit niet? Plaats dan een servicemelding aan de hand van het bijgeleverde service bewijs zodat een specialist bij je thuis komt om de vlek professioneel te verwijderen GebruiksaanwijzingSpray na aankoop en voor gebruik je meubel(s) in met de textiel protector. Het is van belang dat je de onderhoudsproducten gebruikt in zeer goed geventileerde ruimtes, bij voorkeur in de buitenlucht. Na het aanbrengen van de Textile Protector Spray moet je het product minimaal 3 uur blijven ventileren. Wij raden aan om voor het gebruik op een onopvallende plek de onderhoudsspray te testen op het meubel en laat het vervolgens goed drogen.
Heb je een vlek gemaakt? Spuit dan de licht schuimende vlekkenreiniger op de vlek. Wrijf de reiniger in met de meegeleverde producten. Laat het een poosje intrekken en neem vervolgens het meubel af met de bijgeleverde doek. Deze behandeling kun je herhalen tot de vlek verdwijnt. Lukt het niet de vlek te verwijderen met de vlekken reiniger? Neem dan contact op met All in House. Royal Furniture Care bij GewoonstijlGewoonstijl is officieel dealer van Royal Furniture Care. Daarom kun je de gehele collectie van Royal Furniture Care bij ons bestellen. Dankzij onze grote voorraad kunnen wij meestal direct leveren. Showroom & klantenserviceWil je meer weten over de All in House textiel vlekkenkit 8 eetkamerstoelen + 5 jaar vlekkenservice? Onze klantenservice helpt je graag. Neem contact met ons op of kom langs in onze showroom. Wij geven je graag advies en helpen je met veel plezier bij het maken van je keuze. |
---|---|
Eigenschappen: |
1 kg
|
Overige informatie: |
ipr.30003
|
Bezorg- & retourinformatie: |
Wat zijn de verzendkosten? Alle bestellingen boven de € 50,- worden gratis bezorgd in Nederland en België. Heeft je bestelling een waarde van minder dan € 50,- dan rekenen wij €3,95 verzendkosten. Voor overige Europese landen hanteren wij een toeslag. Informeer naar deze kosten bij onze klantenservice.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis? Artikelen die op voorraad zijn en vóór 17:00 besteld zijn, worden de volgende dag geleverd. Indien een artikel niet voorradig is bedraagt de levertijd +/- 2 weken na bestelling. Wanneer je meerdere artikelen in een keer bestelt wordt de levertijd van jouw hele bestelling gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Kan ik een gewenste bezorgdag kiezen? Ja zeker, je kunt een bezorgdag kiezen indien een product bij ons op voorraad is of als een product niet op voorraad is, maar er al wel datum bekend is dat wij het product weer op voorraad krijgen. Dit is te zien aan een leverdatum op de productpagina. In beide gevallen kun je bij het afrekenen een gewenste bezorgdatum kiezen. Indien het product niet op voorraad is en er is ook nog geen datum bekend dat het product weer bij ons binnenkomt, dan wordt de geschatte levertijd weergegeven bij het product. Je kunt dan eventueel in het opmerkingenveld bij het afrekenen je voorkeur voor leverdag aan ons doorgeven.
Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden? Wanneer je meerdere producten tegelijk bestelt met verschillende levertijden zullen wij proberen de bestelling in één keer te bezorgen. Dat betekent dat we de langste levertijd zullen aanhouden. Wil je toch graag een (aantal) product(en) eerder ontvangen? Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!
Wanneer wordt mijn meubel geleverd wanneer er een levertijd staat vermeld van 1-4 dagen? Bij leveringen van grotere meubelen maken wij gebruik van meubeltransporteur Dynalogic. Dynalogic levert de meubels met veel plezier bij jou in huis, zodat je snel gebruik kan maken van je mooie meubel(s). Jouw bestelling wordt standaard kosteloos geleverd op maandag t/m vrijdag tussen 08:00-22:00 uur (m.u.v. de Waddeneilanden) op de dag naar keuze. De avond voor levering sturen zij jou per e-mail een tijdvak van 4 uur toe. Op de dag van levering krijg je 30 - 60 minuten van tevoren een SMS of e-mail, zodat je niet de gehele dag thuis hoeft te blijven. Wil je zelf voor een tijdvak/avond/zaterdag of aanvullende dienst kiezen, dan kan je het beste even contact met ons opnemen, zodat we de mogelijkheden met je kunnen bespreken.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? Is je bestelling toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Of wil je liever een ander model of kleur? Dat is geen probleem. We willen dat je tevreden bent met onze producten, dus we helpen je graag verder. Je kan het product binnen 30 dagen na ontvangst op eigen kosten retourneren. Heb je een beschadigd of foutief product ontvangen? In dat geval is retourneren gratis. In alle gevallen verwijzen wij je naar ons retourportaal (https://www.gewoonstijl.nl/klantenservice/retourneren). |
